Usługi serwisowe Diagnostyka oraz naprawy obrabiarek

Diagnostyka oraz naprawy obrabiarek

Nasze usługi realizowane są kompleksowo, ze szczególną dbałością o każdy nawet najmniejszy detal. Podczas serwisu dokonujemy przeglądu każdej części maszyny CNC, jej newralgicznych punktów, upewniając się, które z nich działają w pełni sprawnie, a które potrzebują wymiany lub naprawy. Po wykonanym przeglądzie informujemy klienta o tym, jakie działania są konieczne do zapewnienia nieprzerwanej pracy obrabiarki. Odbierając urządzenie z naprawy klient ma pewność, że działa w pełni sprawnie i odpowiednio spełnia swoją funkcję. W iDealCNC dokładnie wiemy jak ważne jest sprawne oraz ciągłe działanie obrabiarek w cyklu produkcyjnym. Dzięki systematycznym przeglądom i serwisowaniu urządzeń u nas, zapobiegniesz nieprzewidzianym postojom i przerwom w czasie pracy spowodowanym usterkami sprzętu, których można było uniknąć. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą oraz umówienie terminu przeglądu!

Dowiedź się więcej
Diagnostyka oraz naprawy obrabiarek

Zaufali nam

Jak pracujemy

1 Przyjęcie zgłoszenia awarii
2 Ustalanie terminu wizyty serwisowej
3 Diagnostyka obrabiarki
4 Czynności serwisowe
5 Finalizacja/Zakończenie pracy
Krok 1

Przyjęcie zgłoszenia awarii

Staramy się ustalić z klientem jak największą ilość szczegółów dotyczącą danej awarii, aby móc w pełni przygotować się na wizytę serwisową.

Krok 2

Ustalanie terminu wizyty serwisowej

Ustalamy wspólnie z klientem termin przyjazdu na diagnostykę awarii.

W niektórych sytuacjach dzięki szczegółowo określonemu problemowi przez klienta, udaje się nam już przy pierwszej wizycie usunąć awarię i pozostawić obrabiarkę zdatną do pracy.

Krok 3

Diagnostyka obrabiarki

Dzięki profesjonalnym narzędziom diagnostycznym jesteśmy w stanie rozpoznać przyczynę problemu dokładnie, bez wymieniania niepotrzebnie kolejnych części obrabiarki.

Krok 4

Czynności serwisowe

Po zdiagnozowaniu uszkodzonej części proponujemy ścieżkę rozwiązania danego problemu poprzez:

  • Regenerację,
  • Zastosowanie części zamiennych,
  • Zastosowanie części oryginalnych.

Wszystkie opcje przedstawiamy klientowi wraz z naszą opinią, tak aby mógł on zdecydować, który wariant naprawy jest najkorzystniejszy.

Krok 5

Finalizacja/Zakończenie pracy

Po usunięciu awarii przygotowujemy dla klienta raport z interwencji serwisowej, w którym znajduje się szczegółowy opis czynności podjętych przy usunięciu usterki, części zużytych podczas prac oraz czasu pracy spędzonego przy danej obrabiarce.

Poprzedni krok Następny krok